Popis
ZNAMENIE VESMÍRU – KONFERENCIE A MÍTINGY
Vo vesmíre nie sme sami, jestvujú tu miliardy svetov, ktoré vzájomne na seba pôsobia a sú od seba závislé. Stretnutia ľudí, či sú to konferencie, semináre, workshopy, summity, výstavy, B2B a B2C, prezentácie, a iné vytvárajú tiež malé organizované svety limitované časom a priestorom.
V Bratislave sa dajú najlepšie organizovať mítingy stredného rozmeru, optimálne do 500 účastníkov. V tejto kategórii je najlepší výber priestorov. Je však možnosť organizovať mítingy kongresového typu až do 2000 účastníkov, avšak možnosti sú limitované.
Prečo EMERGE?
– konferencie patria k profilovým činnostiam našej firmy. Pod hlavičkou EMERGE ich programovo organizujeme od roku 2013, avšak skúsenosti s organizáciou medzinárodných stretnutí siaha až do roku 2009, kedy sme zrealizovali prvé medzinárodné vedecké sympózium na zámku v Smoleniciach.
– vieme zorganizovať mítingy na kľúč s využitím unikátneho potenciálu, ktorý poskytuje Bratislava a okolitý región, vrátane Rakúska, južnej Moravy a samozrejme, celého Slovenska
– k mítingom ľubovoľného typu poskytujeme aj služby destinačného manažmentu, individuálne alebo skupinové výlety, eventy a incentívy
– okrem štandardných a komplexných technicko- logistických služieb priamo na mítingu poskytujeme pred-konferenčné služby
– EMERGE sa riadi Etickým kódexom, ktorý umožňuje otvorenú a efektívnu spoluprácu, postavenú na kompetentnosti a zodpovednosti
Naša ponuka
● podpora pri riešení koncepcie konferencie, jej ušitie priamo na profil klienta ● konzultácia a konkrétne návrhy pri riešení programu a sprievodných akcií konferencie ● návrh celkovej grafickej a vizuálnej podoby akcie ● vytvorenie loga, grafického manuálu (vizitky, hlavičkový papier, a pod.) ● vyhotovenie web stránky akcie, vytvorenie jej obsahu podľa inštrukcií klienta ● navrhnutie a zabezpečenie toku informácií v pred-konferenčnom čase (pozvánky, oznámenia, predbežný program) v digitálnej aj tlačenej forme ● vytvorenie stratégie medializácie, PR ● tlač a distribúcia materiálov ● komunikácia v mene klienta so sponzormi a donormi ● zachovanie komunikácie s účastníkmi konferencie 30 dní od jeho skončenia podľa požiadaviek klienta ● distribúciu poďakovaní, fotografií, príp. iných materiálov a dokumentov jednotlivým účastníkom ● spracovanie výstupov, analýzy, hodnotenia Zabezpečujeme všetky druhy registračných služieb „on spot“: klasickú registráciu (podpisy papierových prezenčných listín), ale aj plne elektronickú (registrácie pomocou QR kódov, čítačiek, tabletov, mobilných telefónov). Poskytujeme pred- registráciu s plne automatizovaným systémom, zasielanie každodenného zoznamu registrovaných, štatistiky, reporty a prehľady platieb. Pracujeme s modernými registračnými systémami, ktoré ako vám, tak aj účastníkovi zjednodušia priebeh celej konferencie. Každé lekárske podujatie, ktorého výsledkom má byť uznanie Slovenskou lekárskou komorou (SLK) musí byť podľa zákona akreditované. Zabezpečíme pre Vás akreditáciu podujatia na kľúč. Zaregistrovanie aktivity v systéme lekárskej komory, zaslanie potrebných dokumentov, zapísanie kreditov pasívnej aj aktívnej účasti už na druhý deň od doručenia podpísaných prezenčných listín (každý lekár automaticky vo svojom konte uvidí, koľko kreditov obdržal). Poskytujeme konzultáciu a excelentnú a rýchlu podpora. Zaujíma Vás koľkokrát sa konkrétny lekár zúčastnil Vašich podujatí, alebo aká bol priemerná účasť? Ponúkame aj štatistiky takého druhu ako bonus k registračným službám. ● návrh celkovej grafickej a vizuálnej podoby akcie ● vytvorenie loga, príp. grafického manuálu (vizitky, hlavičkový papier, a pod.) ● vyhotovenie web stránky akcie, vytvorenie jej obsahu podľa inštrukcií klienta ● navrhnutie a zabezpečenie toku tlačených a online informácií v predkonferenčnom čase (pozvánky, oznámenia, predbežný program) mimo web stránky ● tlač všetkých sprievodných materiálov ako sú plagáty, bannery, roll-upy, reklamných materiálov a predmetov, darov ● možnosť zabezpečenia reklamných partnerov ● možnosť propagácie akcie cez materiály a komunikačné kanály Bratislava Tourist Board, alebo aj cez naše kontakty v zahraničí ● vytvorenie koncepcie propagácie akcie ● zabezpečenie tlačovej konferencie, článkov v médiách a pod. Rezervácie, ponuky na výber a schválenie, prospôsobenie sa profilu a požiadavkám klienta, výber kvalitne cateringovej spoločnosti pri akciách mimo zariadení, možnosť vytvoriť zázemie aj v neštandartných priestoroch, ubytovaniach. Široký záber kvalitných spolupracovníkov a dodávateľov. Potrebujete transport na konferenciu, letisko v mieste konania akcie? Zaobstaráme všetky druhy lístkov (lietadlo, vlak, autobus). Samozrejmosťou je súkromná preprava limuzínami, mikrobusmi, autobusmi. Pri špeciálnych podmienkach je možná taktiež preprava súkromnými vlakovými vozňami. Každý zákazník má iné nároky a preto ku každej požiadavke pristupujeme individuálne. Pri akciách je vždy prítomný manažér projektu, ktorý ma na starosti konkrétnu akciu, aj v prípade malých a čiastkových služieb. Kompletný on-site manažment pri väčších akciách, kde má klient pridelenú kontaktnú osobu je samozrejmosťou. Mobilné aplikácie sú na vzostupe, už nemusia slúžiť len na klasické veci ako doteraz. Vieme pre Vás vytvoriť konferenčnú aplikáciu na mieru. Odľahčite životné prostredie a zabezpečte všetkým účastníkom komfort v podobe všetkých informácii v ich zariadeniach (programy, priebeh, mapy, oznamy a mnoho ďalšieho). Samozrejmosťou je aj sociálne rozhranie, interné komunikácie, online foto stena (keďže aplikácia spolupracuje aj so sociálnymi médiami). Dostupné pre všetky platformy. Prostredníctvom interaktívneho softvéru založeného na PowerPointe a hlasovacích zariadeniach na bezdrôtovú komunikáciu, ktoré sa rozdajú každému účastníkovi, môže byť spätná väzba v reálnom čase elektronicky zhromažďovaná jednoduchým kliknutím na tlačidlo. Zaujímajte sa o názor účastníkov, nechajte ich robiť kvízy, zapojte ich prakticky do akejkoľvek aktivity, ktorú chcete previesť do tabuľky. Okamžitá spätná väzba: Prezentátor dokáže okamžite zobraziť výsledky. Prezentácie sa stávajú interaktívnymi skúsenosťami. Označenie účastníka: Každý účastník má jedinečné číslo, pod ktorým odpovedá, môžeme preto bez problémov určiť jednotlivé odpovede a umiestniť ich do prehľadnej tabuľky. Vytvorenie štatistík, reportov a správ je samozrejmosťou a obdržíte ich po skončení akcie. Nenechajte nikoho pozadu, pretože na názore záleží. Pred a post- konferenčné služby:
Registrácia
Akreditácia lekárskych podujatí
Grafika a tlač
PR a propagácia
Zabezpečenie priestorov, ubytovanie, strava
Transport
On site management
Audio-video služby
Aplikácie
Hlasovanie, reporty, analýzy
Eventy, incentívy
Ponúkame Vám komplexné služby realizácie virtuálnych či hybridných, eventov a konferencií na klúč. Radi Vám poradíme ako na to. Vďaka našej plne integrovanej streamovacej platforme Vám poskytujeme stabilnú a bezpečnú alternatívu na vysielanie Vašich streamov. Vysielať môžete buď od Vás z práce, z domu, alebo prídete ku nám do štúdia, kde máme pre Vás pripravenú veľkú LED stenu s plnohodnotným štúdiovým vybavením. Alebo preferujete virtuálne štúdio? Radi Vám naše štúdio prispôsobíme Vašim potrebám! Kontaktujte nás ešte DNES.
● vysokovýkonné projektory ● plátna rozličných veľkostí ● LED televízie na stojanoch do miestnosti; LED televízie s konštrukciou pred predsednícky stôl ● LED stena s vysokým rozlíšením (max rozmer 6x3 metre - max 18m²) ● LED stena s nižším rozlíšením vhodná na veľkoplošné inštalácie - napríklad za stage na koncertoch nad kapelou, veľkoplošnú reklamu, respektíve aj na konferencie bez zložitých vizualizácií ( k dispozícií máme desiatky metrov štvorcových) ● laserová projekcia ● nasvietenie formou modernej LED technológie - vieme nasvietiť ľubovoľný priestor, ľubovoľnými, želanými farbami – napr. branding klienta ● nasvietime interiéry, exteriéry, alebo fasády budov, aj s projekciou ● disponujeme svetlami typu "skyflower" - nasvietime Vám oblohu Vašim logom, alebo logom klienta - ako v Hollywoode! ● nasvietime koncertný stage a publikum - disponujeme kompletnými festivalovými ●nazvučenie konferencií, eventov, koncertov, festivalov, a pod. ●kvalitné reproduktory na konferencie, zábavy a linery na outdoorové koncerty ●všetky potrebné druhy mikrofónov - kvalita značky Sennheiser hovorí samá za seba! ● videozáznam z jednej kamery, strih v reálnom čase (napr. prezentácie/spíker) ● videozáznam – prestrihy v reálnom čase z viacerých kamier, plná HD kvalita, možné aj dva nezávislé výstupy ● audio-video produkcia a realizácia filmov ● postprodukčné štúdio ● komplexné fotografické služby, vrátane komerčnej fotografie Zabezpečíme potrebný inventár, alebo jeho doplnenie pre mítingy, cateringové akcie a sprievodné akcie mítingov (ako sú stany, posterové a informačné stojany, výstavné stánky, a pod.) Premietanie
Nasvietenie
svetlamiZvuk
Nahrávanie
Inventár
Galéria