Pred a post- konferenčné služby:
● podpora pri riešení koncepcie konferencie, jej ušitie priamo na profil klienta
● konzultácia a konkrétne návrhy pri riešení programu a sprievodných akcií konferencie
● návrh celkovej grafickej a vizuálnej podoby akcie
● vytvorenie loga, grafického manuálu (vizitky, hlavičkový papier, a pod.)
● vyhotovenie web stránky akcie, vytvorenie jej obsahu podľa inštrukcií klienta
● navrhnutie a zabezpečenie toku informácií v pred-konferenčnom čase (pozvánky, oznámenia, predbežný program) v digitálnej aj tlačenej forme
● vytvorenie stratégie medializácie, PR
● tlač a distribúcia materiálov
● komunikácia v mene klienta so sponzormi a donormi
● zachovanie komunikácie s účastníkmi konferencie 30 dní od jeho skončenia podľa požiadaviek klienta
● distribúciu poďakovaní, fotografií, príp. iných materiálov a dokumentov jednotlivým účastníkom
● spracovanie výstupov, analýzy, hodnotenia
Registrácia
Zabezpečujeme všetky druhy registračných služieb „on spot“:
klasickú registráciu (podpisy papierových prezenčných listín), ale aj plne elektronickú (registrácie pomocou QR kódov, čítačiek, tabletov, mobilných telefónov). Poskytujeme pred- registráciu s plne automatizovaným systémom, zasielanie každodenného zoznamu registrovaných, štatistiky, reporty a prehľady platieb. Pracujeme s modernými registračnými systémami, ktoré ako vám, tak aj účastníkovi zjednodušia priebeh celej konferencie.
Akreditácia lekárskych podujatí
Každé lekárske podujatie, ktorého výsledkom má byť uznanie Slovenskou lekárskou komorou (SLK) musí byť podľa zákona akreditované. Zabezpečíme pre Vás akreditáciu podujatia na kľúč. Zaregistrovanie aktivity v systéme lekárskej komory, zaslanie potrebných dokumentov, zapísanie kreditov pasívnej aj aktívnej účasti už na druhý deň od doručenia podpísaných prezenčných listín (každý lekár automaticky vo svojom konte uvidí, koľko kreditov obdržal). Poskytujeme konzultáciu a excelentnú a rýchlu podpora. Zaujíma Vás koľkokrát sa konkrétny lekár zúčastnil Vašich podujatí, alebo aká bol priemerná účasť? Ponúkame aj štatistiky takého druhu ako bonus k registračným službám.
Grafika a tlač
● návrh celkovej grafickej a vizuálnej podoby akcie
● vytvorenie loga, príp. grafického manuálu (vizitky, hlavičkový papier, a pod.)
● vyhotovenie web stránky akcie, vytvorenie jej obsahu podľa inštrukcií klienta
● navrhnutie a zabezpečenie toku tlačených a online informácií v predkonferenčnom čase (pozvánky, oznámenia, predbežný program) mimo web stránky
● tlač všetkých sprievodných materiálov ako sú plagáty, bannery, roll-upy, reklamných materiálov a predmetov, darov
PR a propagácia
● možnosť zabezpečenia reklamných partnerov
● možnosť propagácie akcie cez materiály a komunikačné kanály Bratislava Tourist Board, alebo aj cez naše kontakty v zahraničí
● vytvorenie koncepcie propagácie akcie
● zabezpečenie tlačovej konferencie, článkov v médiách a pod.
Zabezpečenie priestorov, ubytovanie, strava
Rezervácie, ponuky na výber a schválenie, prospôsobenie sa profilu a požiadavkám klienta, výber kvalitne cateringovej spoločnosti pri akciách mimo zariadení, možnosť vytvoriť zázemie aj v neštandartných priestoroch, ubytovaniach. Široký záber kvalitných spolupracovníkov a dodávateľov.
Transport
Potrebujete transport na konferenciu, letisko v mieste konania akcie? Zaobstaráme všetky druhy lístkov (lietadlo, vlak, autobus). Samozrejmosťou je súkromná preprava limuzínami, mikrobusmi, autobusmi. Pri špeciálnych podmienkach je možná taktiež preprava súkromnými vlakovými vozňami. Každý zákazník má iné nároky a preto ku každej požiadavke pristupujeme individuálne.
On site management
Pri akciách je vždy prítomný manažér projektu, ktorý ma na starosti konkrétnu akciu, aj v prípade malých a čiastkových služieb. Kompletný on-site manažment pri väčších akciách, kde má klient pridelenú kontaktnú osobu je samozrejmosťou.
Aplikácie
Mobilné aplikácie sú na vzostupe, už nemusia slúžiť len na klasické veci ako doteraz. Vieme pre Vás vytvoriť konferenčnú aplikáciu na mieru. Odľahčite životné prostredie a zabezpečte všetkým účastníkom komfort v podobe všetkých informácii v ich zariadeniach (programy, priebeh, mapy, oznamy a mnoho ďalšieho). Samozrejmosťou je aj sociálne rozhranie, interné komunikácie, online foto stena (keďže aplikácia spolupracuje aj so sociálnymi médiami). Dostupné pre všetky platformy.
Hlasovanie, reporty, analýzy
Prostredníctvom interaktívneho softvéru založeného na PowerPointe a hlasovacích zariadeniach na bezdrôtovú komunikáciu, ktoré sa rozdajú každému účastníkovi, môže byť spätná väzba v reálnom čase elektronicky zhromažďovaná jednoduchým kliknutím na tlačidlo. Zaujímajte sa o názor účastníkov, nechajte ich robiť kvízy, zapojte ich prakticky do akejkoľvek aktivity, ktorú chcete previesť do tabuľky.
Okamžitá spätná väzba: Prezentátor dokáže okamžite zobraziť výsledky. Prezentácie sa stávajú interaktívnymi skúsenosťami.
Označenie účastníka: Každý účastník má jedinečné číslo, pod ktorým odpovedá, môžeme preto bez problémov určiť jednotlivé odpovede a umiestniť ich do prehľadnej tabuľky.
Vytvorenie štatistík, reportov a správ je samozrejmosťou a obdržíte ich po skončení akcie. Nenechajte nikoho pozadu, pretože na názore záleží.